مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:302023-12-25فرهنگي

عیادت معاون فرهنگی وزارت ارشاد از اسقف سبوه سرکیسیان


در آستانه سال نو میلادی و به واسطه کسالت اسقف اعظم خلیفه گری ارامنه کاتولیک، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگی و ارشاد اسلامی، از ایشان عیادت کرد.

- در آستانه سال نو میلادی و به واسطه کسالت اسقف اعظم خلیفه گری ارامنه کاتولیک، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگی و ارشاد اسلامی، از ایشان عیادت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در آستانه سال نو میلادی و به دلیل کسالت اسقف اعظم خلیفه گری ارامنه کاتولیک، معاون امور فرهنگی به همراه مدیران این معاونت با حضور در منزل اسقف سبوه سرکیسیان از ایشان عیادت و برای وی آرزوی سلامتی و بهبودی کردند.

اسقف سرکیسیان نیز ضمن اعلام تشکر گفت که در خصوص اتفاقات فلسطین و غزه پیام جدیدی صادر کرده و خواستار اقدامات عملی در پایان دادن به بمباران ناعادلانه و غیر انسانی شده است.

وی افزود: برای من جای تعجب است که قدرت های جهانی وظیفه خود را در پایان جنگ انجام ندادند اما اعتقاد دارم ایمان و اعتقاد مردم فلسطین در نهایت منجر به پیروزی آنان خواهد شد.

احمدوند ضمن تشکر از اظهار نظر و همدردی اسقف سرکیسیان با مردم فلسطین اظهار امیدواری کرد مردم فلسطین به عنوان سرزمین وحی با آرامش در کنار هم زندگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیادت معاون فرهنگی وزارت ارشاد از اسقف سبوه سرکیسیان

عیادت معاون فرهنگی وزارت ارشاد از اسقف سبوه سرکیسیان