مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 15:502023-12-29اقتصادي

راهبرد وزارت نفت، تولید محصول با ارزش افزوده بالاست


راهبرد وزارت نفت در دولت سیزدهم تمرکز روی تولید محصولات با ارزش افزوده بالاست که ضمن تامین نیاز داخلی از صادرات آن نیز کشور بهره مند شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازتربت حیدریه، مرتضی شاه میرزایی، ظهر امروز در حاشیه آیین کلنگ زنی بزرگ ترین پتروشیمی پلیمری شرق کشور در تربت حیدریه اظهار کرد: این پروژه توسط نخبگان استان به صورت بومی طراحی شده و محصول آن به تعبیری پلاستیک همه کاره هست و با تغییرات اندکی که ایجاد می شود می توان گریدهای دیگر را نیز به آن اضافه کرد.

  وی با بیان اینکه هربرنامه ای برای گسترش فازهای بعدی این واحد را حمایت می کنیم، گفت: این طرح راهبردی و در راستای تدابیر مقاوم سازی اقتصاد کشور راه اندازی می شود و این بدان خاطر است که در همسایگی شرق کشور و آسیای میانه با جمعیت بالا قرار داریم و از طرفی تولیدات در این خطه که نیازمند به بسته بندی دارند، می توانند از محصولات این مجموعه استفاده کنند.

  مدیرعامل صنایع پتروشیمی کشور بیان کرد: این شرکت دانش بنیان می تواند به عنوان هاپ تولید در جنوب استان خراسان بزرگ کارهای بزرگتری انجام دهد، چرا که این پروژه یک هسته است که بعدها ریشه می کند.

  وی با اشاره به اینکه شرکت ملی صنایع پتروشیمی از کسانی که در حوزه تکمیل زنجیره پتروشیمی فعالیت می کنند حمایت لازم را خواهد کرد، افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد وزارت نفت، تولید محصول با ارزش افزوده بالاست

راهبرد وزارت نفت، تولید محصول با ارزش افزوده بالاست