مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 17:552024-01-12بين الملل

انتقاد سازمان ملل از نقض پرتکرار حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی


دفتر کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد امروز (جمعه) در بیانیه ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به تکرار، اصول حقوق بین المللی بشردوستانه را با اقدامات خود در نوار غزه زیر پا گذشته است.

- دفتر کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد امروز (جمعه) در بیانیه ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به تکرار، اصول حقوق بین المللی بشردوستانه را با اقدامات خود در نوار غزه زیر پا گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیز تروسل، سخنگوی کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در بیانیه ای در آستانه صدمین روز عملیات طوفان الاقصی، اعلام کرد: ما به تکرار، عدم پایبندی اسراییل به این اصول حقوق بین المللی بشردوستانه را متذکر شده ایم: تمایز، تناسب و احتیاط در انجام حملات.

این سخنگو به رژیم صهیونیستی هشدار داد که این موارد نقض حقوق بین المللی بشردوستانه می تواند مصداق جنایت جنگی و دیگر جنایات بین المللی باشد.

تروسل ادامه داد: اسراییل باید بر اساس تعهدات خود تحت قوانین بین المللی، هرچه سریع تر اقداماتی برای حفاظت از غیرنظامیان انجام دهد.

اینکه اسراییل در جریان حملات خود به غیرنظامیان دستور تخلیه منطقه ای را بدهد، به هیچ وجه بدین معنا نیست که نسبت به افرادی که به هر دلیلی در این مناطق باقی مانده اند، مسئولیتی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سازمان ملل از نقض پرتکرار حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی

انتقاد سازمان ملل از نقض پرتکرار حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی