مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 09:402024-01-16اجتماعي

راه اندازی و اجرای سیستم پردازش پسماند مرکز لرستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از راه اندازی و اجرای سیستم پردازش پسماند شهر خرم آباد تا پایان سال جاری خبر داد.

- علی سالاروند امروز گفت: سیستم پردازش پسماند شهر خرم آباد با وقفه ای چند ساله و طولانی با پیگیری های اداره کل حفاظت محیط زیست استان و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آباد و واحد مدیریت پسماند شهرداری خرم آباد تا پایان سال جاری راه اندازی و عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به وقفه چندین ساله در این زمینه بالاخره سیستم پردازش پسماند شهرستان خرم آباد در حال طی مراحل نهایی راه اندازی و واگذاری به پیمانکار است و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری این امر اجرایی شود.

سالاروند افزود: با راه اندازی سیستم پردازش پسماند شهرستان خرم آباد پسماندها در این سیستم کاملاً تفکیک و درنهایت به فروش خواهند رسید و ضمن کاهش میزان پسماند در مرحله دفن، باعث کسب درآمد مناسبی برای شهرداری خواهد شد.

وی اظهار کرد: به جهت افزایش ارزش افزوده در بحث پسماندها مقرر شده پسماندهای شهرستان چگنی نیز جهت تفکیک به این محل منتقل و مورد پردازش قرار خواهد گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان اظهار امیدواری کرد با راه اندازی این سیستم پردازش، بخش زیادی از طلای کثیف(پسماند) به چرخه بازیافت برگردد و همچنین حجم قابل توجهی از پسماند خرم آباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی و اجرای سیستم پردازش پسماند مرکز لرستان

راه اندازی و اجرای سیستم پردازش پسماند مرکز لرستان