مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:102024-01-14ورزشي

رویداد جامعه پرداز در زنجان برگزار می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری رویداد جامعه پرداز در زنجان خبر داد و گفت: این در روزهای 27 و 28 دی ماه در زنجان با حضور مقامات و مسولان کشوری برگزار می شود.

- جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان امروز در گفت و گو با فارس از برگزاری رویداد جامعه پرداز در زنجان خبر داد و اظهار داشت: رویداد ملی جامعه پرداز باهدف شناسایی دقیق، معارفه و هم افزایی مجموعه های فعال مردمی در موضوع ازدواج، خانواده و فرزند آوری در روزهای 27 و 28 دی ماه در زنجان با حضور مقامات و مسئولان کشوری برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان محورهای اصلی رویداد جامعه پرداز را خانواده، زن( هویت زن) و جمعیت ( فرزندآوری) اعلام کرد و بیان داشت: اهمیت دادن و برنامه ریزی در این سه محور  برای پیشبرد اهداف جامعه در زمینه های فرهنگی، اقتصادی و.

ضروری است.

وی در تشریح بیشتر این رویداد اضافه کرد: وزارت و رزش و جوانان با همکاری بنیاد ملی خانواده به صورت ویژه به مسئله ازدواج، خانواده و جوانی جمعیت پرداخته است و شناسایی و شناساندن مجموعه های مردمی فعال در عرصه خانواده و همچنین یکپارچه سازی و ساماندهی و  هم افزا شدن این مجموعه ها را به عنوان عاملی اثرگذار در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد جامعه پرداز در زنجان برگزار می شود

رویداد جامعه پرداز در زنجان برگزار می شود