مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:402023-12-25ورزشي

دبیر: بخواهیم یا نخواهیم کشتی ورزش اول ایران است


دومین پایگاه قهرمانی کشتی در تهران با حضور رییس شورای شهر تهران افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم افتتاح دومین پایگاه قهرمانی کشتی استان تهران با نام مجموعه ورزشی شهید دستجردی در منطقه شاد آباد تهران با حضور علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، منصور برزگر، ابراهیم جوادی، علی اکبر حیدری، علیرضا رضایی، مهدی علیاری، بهروز حضرتی پور، سلمان حسام پیشکسوت دو و میدانی، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران، جوادی مدیرکل ورزش و جوانان تهران، حسین اوجاقی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران، شهردار منطقه 18 تهران و دیگر پیشکسوتان کشتی تهران برگزار شد.

بازسازی این سالن و پایگاه قهرمانی شهرری توسط فدراسیون کشتی انجام شده و قرار است در آینده نزدیک 3 پایگاه قهرمانی دیگر کشتی در تهران نیز افتتاح شود تا تعداد پایگاه های قهرمانی کشتی در تهران به عدد 5 برسد.

این سالن ها پس از مذاکرات علیرضا دبیر و شهردار تهران در اختیار فدراسیون کشتی قرار گرفته و با هزینه فدراسیون به صورت اساسی مورد بازسازی قرار گرفته است.

دبیر: بخواهیم و نخواهیم کشتی ورزش اول ایران است علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، با بیان اینکه 5 پایگاه قهرمانی کشتی در تهران افتتاح می شود، گفت: هدف ما جلوگیری از آسیب های اجتماعی در تهران است و دنبال درآمدزایی نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر: بخواهیم یا نخواهیم کشتی ورزش اول ایران است

دبیر: بخواهیم یا نخواهیم کشتی ورزش اول ایران است