مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:052023-12-27بين الملل

محاسبات غلط آمریکا


رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد غزه به شدت تحت فشار است، در فاصله کمتر از یک ماه، دو اقدام تروریستی علیه مستشاران نظامی ایران در سوریه انجام می دهد و در مورد اخیر، - عصر چهارم دی، سیدرضی موسوی از فرماندهان باسابقه جبهه مقاومت در شام به شهادت می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قدس نوشت: علاوه بر این، از هفتم اکتبر که طوفان الاقصی آغاز شد، صهیونیست ها چند باری فرودگاه های دمشق و حلب را هدف حملات خود قرار داده اند؛ اقدامی که دارای پیشینه است.

زد و خورد نیروهای سوری و اشغالگران صهیونیست، نبرد یکی دو روزه نیست؛ بخش عمده ای از جولان سوریه 55سال است توسط صهیونیست ها اشغال شده؛ از سال1967 میلادی، از جنگ 6 روزه.

اما در این 80 روزی که از طوفان الاقصی می گذرد، کمتر از سوریه صحبت به میان آمده و آنچه شنیده ایم عموماً مربوط به تک و پاتک های پراکنده و حملات نیروهای مقاومت به پایگاه های اشغالگران آمریکایی در این کشور بوده است.

از سوی دیگر با آنکه 6سال از پایان رسمی داعش در این سرزمین می گذرد اما سوریه هنوز در بخش هایی از این کشور با شورشیان مسلح درگیر بوده و در مناطق راهبردی و عموماً نفتخیزش گرفتار اشغال ارتش تروریست آمریکاست.

در گرماگرم نبرد همه جانبه نیروهای مقاومت در فلسطین، لبنان، یمن و عراق با اشغالگران صهیونیست، در تماس با محمد ضبع، فعال رسانه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاسبات غلط آمریکا

محاسبات غلط آمریکا