مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 21:402023-12-23بين الملل

یدیعوت آحارونوت: تعداد تونل ها در غزه 6 برابر بیش از ارزیابی هاست


یک روزنامه صهیونیستی روز شنبه در گزارشی نوشت که تعداد تونل های گروه های مقاومت در نوار غزه 600 درصد بیش از ارزیابی های اولیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری یدیعوت آحارونوت روز شنبه در گزارشی نوشت که سران ارتش اسراییل معتقدند که امکان تحقق اهداف جنگ وجود دارد اما این موضوع نیازمند چند ماه جنگ و تلفات است.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه گزارش خود نوشت: تعداد تونل ها در غزه 500 تا 600 درصد بیش از ارزیابی های ارتش اسراییل است .

ارتش رژیم صهیونیستی چند روز پیش ادعا کرد که بزرگترین تونل حماس در نوار غزه را کشف کرده است که بیش از چهار کیلومتر امتداد دارند و با گذرگاه مرزی Erez تنها 400 متر فاصله دارد.

عکاس خبرگزاری فرانسه، نیز گزارش داد که بزرگی این تونل به اندازه ای است که یک خودروی کوچک نیز می تواند در داخل آن حرکت کنند.

پس از آن رسانه های صهیونیستی به شدت در حال مانور دادن بر روی کشف این تونل هستند، تحلیلگران و ناظران سیاسی می گویند که این تنها یک نمایش تبلیغاتی و تلاش برای دستاوردسازی تل آویو است زیرا رسانه های غربی و صهیونیستی تا پیش از این از وجود 500 کیلومتر تونل در غزه سخن می گفتند حال رژیم صهیونیستی پس از 70 روز موفق شده یک تونل به طول 4 کیلومتر را کشف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یدیعوت آحارونوت: تعداد تونل ها در غزه 6 برابر بیش از ارزیابی هاست

یدیعوت آحارونوت: تعداد تونل ها در غزه 6 برابر بیش از ارزیابی هاست