مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 22:352024-01-17بين الملل

صنعا: اتحادیه اروپا خود را درگیر یک نبرد از پیش باخته نکند


وزارت خارجه دولت صنعا روز چهارشنبه از اتحادیه اروپا خواست وارد نبردی نشود که از لحاظ انسانی، سیاسی و نظامی، از پیش باخته است و در مقابل، روی حل دلایل مشکلات ناشی از تهاجم نظامی مستمر و محاصره غزه متمرکز شود.

- وزارت خارجه دولت صنعا روز چهارشنبه از اتحادیه اروپا خواست وارد نبردی نشود که از لحاظ انسانی، سیاسی و نظامی، از پیش باخته است و در مقابل، روی حل دلایل مشکلات ناشی از تهاجم نظامی مستمر و محاصره غزه متمرکز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد صحبت درباره تشکیل ائتلاف دریایی توسط کشورهای اتحادیه اروپا در دریای سرخ پیامی منفی است مبنی بر اینکه اتحادیه در تلاش است قوانین بین المللی و توافقنامه های حقوق بشر را نقض کند.

به نقل از سایت خبری المسیره، وزارت خارجه دولت صنعا در بیانیه خود ادامه داد: هدف از تشکیل این ائتلاف حمایت از دشمن صهیونیستی در تجاوزات و محاصره فلسطینیان در نوار غزه است و در این مسیر هیچ گونه توجهی به کنوانسیون های بین المللی و همچنین خواسته های ملت ها، از جمله مردم کشورهای اتحادیه اروپا ندارند که در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تظاهرات کردند.

این بیانیه می افزاید: تشکیل ائتلاف دریایی توسط کشورهای اتحادیه اروپا در حالی صورت می گیرد که واشنگتن و لندن در تلاش برای تشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعا: اتحادیه اروپا خود را درگیر یک نبرد از پیش باخته نکند

صنعا: اتحادیه اروپا خود را درگیر یک نبرد از پیش باخته نکند