مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:102024-01-08سياسي

محل شهادت میرزاتقی خان امیرکبیر گلباران می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان گفت: همزمان با صد و هفتاد و دومین سالروز شهادت میرزاتقی خان امیرکبیر، قهرمان مبارزه با استعمار محل شهادت این رادمرد بزرگ گلباران می شود.

-  احمد دانایی نیا، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان از امیرکبیر به عنوان یکی از بی نظیرترین شخصیت های تاریخی یاد کرد و اظهار کرد: اگر عمر این رادمرد وارسته بقای بیشتری داشت، اقدامات ارزشمندش می توانست، مسیر تاریخ را عوض کند.

  وی راه اندازی کارخانه های چینی و بلورسازی، شکرریزی، پارچه بافی و چدن ریزی را از جمله خدمات امیرکبیر در کشور برشمرد و افزود: اعزام ایرانی ها به خارج از کشور به منظور کسب علم و انتقال تجارب، اصلاح امور مالی و تعدیل بودجه و توسعه تجارت داخلی و خارجی از دیگر اقدام های شایسته امیرکبیر در زمان صداراتش بوده است.

  دانایی نیا در بیان ویژگی های شخصیت امیرکبیر گفت: تلاش مجدانه برای ساخت ایرانی آباد و مترقی، تکیه بر داشته های داخلی، برقراری نظم در امور، به کارگیری افراد لایق و مسؤولیت پذیر و نظارت مستمر و دقیق امور را از دیگر ارزش های والای میرزاتقی خان امیرکبیر برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل شهادت میرزاتقی خان امیرکبیر گلباران می شود

محل شهادت میرزاتقی خان امیرکبیر گلباران می شود