مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:502023-12-26سياسي

تولید 80 تن ماهی در شیلات موقوفه چهارمحال و بختیاری


مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به تولید 80 تن ماهی در شیلات موقوفه، گفت: در حال حاضر اوقاف این استان دارنده بزرگترین شیلات پرورش ماهیان سردآبی در حوزه موقوفات کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام حسن امیری گفت: با اضافه شدن فاز دوم مزرعه پرورش ماهی به موقوفات شیلات چهارمحال و بختیاری شاهد افزایش ظرفیت تولید ماهی قزل آلای سردابی در استان هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در حال حاضر اوقاف این استان دارنده بزرگترین شیلات پرورش ماهیان سردآبی در حوزه موقوفات کشور است، ادامه داد: ظرفیت تولید ماهی در شیلات موقوفه استان طی سال جاری به 80 تن می رسد که تا کنون بیش از 20 تن آن به فروش رفته است.

وی افزود: با توجه به اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته و همچنین استفاده از افراد متخصص در راستای افزایش بهره وری موقوفات، ظرفیت پرورش ماهی در سال آینده به 100 تن افزایش پیدا می کند.

امیری تصریح کرد: با توجه به کیفیت خوب ماهی تولید شده، تقاضای بالای استان ها و همچنین به منظور جلوگیری از خام فروشی ماهیان، افزایش  اشتغال، بهروری  و در نهایت سوددهی بیشتر به نفع موقوفه، اولین بار فرآوری و بسته بندی و عرضه ماهیان به روش نوین در دستور کار مجموعه اوقاف استان قرار گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 80 تن ماهی در شیلات موقوفه چهارمحال و بختیاری

تولید 80 تن ماهی در شیلات موقوفه چهارمحال و بختیاری