مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:302024-01-06سياسي

فراهم شدن امکان رای گیری با 5 سند هویتی در انتخابات 11 اسفند


از مرحله پیش ثبت نام تاکنون حضور بانوان نسبت به دوره گذشته سه درصد افزایش داشته و بیش از 30 درصد داوطلبان تا 40 سال سن دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی شاهچراغی بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه با اعضای ستاد انتخابات گلستان، فرمانداران و بخشداران، اظهار کرد: نتایج بررسی هیات نظارت بر انتخابات انجام شده و تا امروز به تمامی داوطلبان که تایید شدند، رد شدند و یا عدم احراز صلاحیت شدند پیامک ارسال و ابلاغ لازم انجام شده است.

وی ادامه داد: این عزیزان می توانند به مدت سه روز اعتراض خود را به شورای نگهبان ارسال کنند و شورای نگهبان نیز پس از بررسی نتیجه نهایی را اعلام خواهد کرد.

رییس ستاد انتخابات گلستان خاطرنشان کرد: در دوره های گذشته تنها با شناسنامه امکان رای گیری وجود داشت که در قانون جدید با پنج مدرک هویتی شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه، کارت ملی و کارت پایان خدمت امکان رای گیری وجود دارد.

شاهچراغی عنوان کرد: از مرحله پیش ثبت نام تاکنون حضور بانوان نسبت به دوره گذشته سه درصد افزایش داشته و بیش از 30 درصد داوطلبان تا 40 سال سن دارند.

وی اضافه کرد: ایفای نقش احزاب و گروه ها در این دوره بسیار پر رنگ تر و جذاب تر است و به نظرم مجموع گروه ها و فعالان سیاسی آمادگی لازم را دارند تا انتخاباتی باشکوه را رقم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن امکان رای گیری با 5 سند هویتی در انتخابات 11 اسفند

فراهم شدن امکان رای گیری با 5 سند هویتی در انتخابات 11 اسفند