مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 23:552023-12-28اقتصادي

مردم روستای وراینه نهاوند مانع اجرای پروژه سد گرین شده اند


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: اعتبار اجرای پروژه سد گرین را داریم اما متأسفانه مردم روستای وراینه نهاوند مانع اجرای این پروژه شده اند.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: اعتبار اجرای پروژه سد گرین را داریم اما متأسفانه مردم روستای وراینه نهاوند مانع اجرای این پروژه شده اند.

رضا اخلاص مند عصر پنجشنبه 7 دی در جلسه امور آب شهرستان نهاوند، اظهار کرد: در حال حاضر ما اعتبار پروژه سد گرین را داریم اما موقعیت انجامش را نداریم چراکه مردم روستای وراینه اجازه بهره برداری از معدن را برای این سد نمی دهند و مانع اجرای این پروژه شده اند.

وی افزود: با تلاش های مسئولان اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه سد گرین از طریق فایناس و ماده 56 تأمین شد اما برای اجرای این پروژه حدود سه سال با منابع طبیعی مشکل داشتیم و این پروژه معطل ماند تا اینکه منابع طبیعی مجوز بهره برداری از معدنی که در نزدیکی این پروژه است را صادر کرد.

اخلاص مند تصریح کرد: اکنون نیز مردم روستای وراینه اجازه بهره برداری از این معدن را نمی دهند در صورتی که قرارداد ما با پیمانکار این پروژه مربوط به سال 96 و 97 است و طی این چند سال با افزایش تورم، هزینه ها برای اجرای این پروژه بیشتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم روستای وراینه نهاوند مانع اجرای پروژه سد گرین شده اند

مردم روستای وراینه نهاوند مانع اجرای پروژه سد گرین شده اند