مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 22:002024-01-03سياسي

بیانیه سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه در محکومیت اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان


غلامعلی یاربیگی سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه با صدور بیانیه ای اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان محکوم کرد.

- در پی اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان، غلامعلی یاربیگی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، شهادت جمعی از هم وطنان و دلدادگان شهیدالقدس را تسلیت گفت.

 بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُوَما بَدَّلوا تَبدیلًا (احزاب 23) اقدام تروریستی بمب گذاری در مسیر گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هم وطنانمان شد موجب تألم و تأثر شدید گردید.

این جنایت سبعانه و بزدلانه نشانه ی آشکاری از کینه و دشمنی خباثت آلود مزدوران استکبار با ملت شریف ایران و مکتب شهید سلیمانی است.

این گونه جنایات که از چنگال کرکسان و سرپنجه خونین مزدوران خبیث و حقیر استکبار واقع شده است، خللی در عزم راسخ ملت شهیدپرور ایران در پیمودن راه حق ایجاد نمی کند و نتیجه ای جز افزایش نفرت از آمریکا، رژیم صهیونیستی در قلوب ملت ایران ندارد.

لذا سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه ضمن محکومیت شدید این حادثه تروریستی، این ضایعه را به محضر امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه در محکومیت اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان

بیانیه سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه در محکومیت اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان