مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:302024-01-07سياسي

کاشت 1500 اصله نهال در پارک جنگلی فدک اراک


مدیرکل منابع طبیعی استان مرکزی از کاشت 1500 اصله نهال به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و هفته مقاومت با مشارکت سازمان بسیج سازندگی استان در پارک جنگلی فدک اراک خبر داد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل منابع طبیعی استان مرکزی از کاشت 1500 اصله نهال به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و هفته مقاومت با مشارکت سازمان بسیج سازندگی استان در پارک جنگلی فدک اراک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،عبدالحسین محمدی اظهار کرد: پیرو تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان منابع طبیعی کشور و قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج و با توجه به ظرفیت بزرگی که در بسیج وجود دارد، تصمیم بر این شد که در راستای اجرای طرح ملی و مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور و 16 میلیون درخت در استان مرکزی، از امکانات بسیج در استان در سطح وسیع استفاده شود.

وی با اشاره به ظرفیت انسانی، تجهیزات، امکانات و ماشین آلات بسیج، گفت: در دی ماه امسال، بالغ بر 70 نفر از نیروهای بسیجی اعم از کارکنان و بسیجیان حوزه مقاومت شهید مدنی اراک، پیشکسوتان و بسیج طلاب خواهران به همراه 50 نفر از کارکنان اداره کل منابع طبیعی استان مرکزی 1500 اصله نهال را در مساحتی بالغ بر 4 هکتار از اراضی پارک جنگلی فدک کاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 1500 اصله نهال در پارک جنگلی فدک اراک

کاشت 1500 اصله نهال در پارک جنگلی فدک اراک