مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:302023-12-27اجتماعي

استفاده از هوش مصنوعی در امتحانات نهایی مطرح نیست


سخنگوی آموزش و پرورش موضوع استفاده از هوش مصنوعی در امتحانات نهایی را رد کرد و گفت: اینکه از طریق هوش مصنوعی سؤالات را طراحی کنیم، در دستور کار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علی فرهادی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و سخنگوی آموزش و پرورش در نشست خبری خود با خبرنگاران با بیان اینکه به زودی تمام مدارس ما اعم از شبانه روزی و استعداد درخشان به مربی امور تربیتی و مشاوره و نیز مربی سلامت و تربیت بدنی مجهز می شوند، اظهار کرد: امسال بالای 70 هزار نفر معلم و مربی پرورشی و تربیت بدنی از طریق ماده 28 و برگزاری آزمون استخدامی جذب می کنیم که به محض قطعی شدن درباره آن اطلاع رسانی می کنیم.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ما به دنبال شایسته گزینی در آموزش و پرورش هستیم، توضیح داد: به دنبال این هستیم که کسی معلم شود که به فضای تعلیم و تربیت علاقمند باشد.

معلمی صرفاً یک شغل نیست بلکه یک علاقه است که مهارت خاصی می خواهد.

اصل بر این است که معلمان را از طریق خروجی های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی جذب کنیم اما در شرایط اضطرار می توانیم از طریق ماده 28 نیز نیروهای خود را تامین کنیم.

تامین زیرساخت های فنی مرکز سنجش آموزش و پرورش برای جلوگیری از تقلب در امتحانات نهایی وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از هوش مصنوعی در امتحانات نهایی مطرح نیست

استفاده از هوش مصنوعی در امتحانات نهایی مطرح نیست