مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 15:402024-01-11ورزشي

صعود زارع به نیمه نهایی با شکست قاطع آمریکا/ معصومی برد، کامران به اسنایدر رسید


امیرحسین زارع و امیررضا معصومی 2 چهره شاخص سنگین وزن ایران به ترتیب با شکست حریفان خود از آمریکا و آذربایجان راهی نیمه نهایی تورنمنت رنکینگ زاگرب شدند.

- امیرحسین زارع و امیررضا معصومی 2 چهره شاخص سنگین وزن ایران به ترتیب با شکست حریفان خود از آمریکا و آذربایجان راهی نیمه نهایی تورنمنت رنکینگ زاگرب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های کشتی آزاد تورنمنت رنکینگ در زاگرب پایتخت کرواسی، امیرحسین زارع نماینده ورن 125 کیلوگرم ایران و دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل ژیوی دنگ از چین به روی تشک رفت و در همان تایم نخست با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

زارع در مبارزه بعدی برابر نیکلاس گویازدوفسکی دارنده 2 مدال برنز جهان از آمریکا به میدان رفت و در مدت زمان 2 دقیقه و 40 ثانیه این کشتی گیر آمریکایی را با امتیاز عالی 11 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

گنو پتریاشویلی عنوان دار جهان و المپیک از گرجستان نیز در گروه زارع حضور دارد.

امیررضا معصومی دیگر نماینده ایران در این وزن و دارنده مدال های طلای نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان که در گروه دیگر قرار دارد، در دور نخست مقابل گیوی ماتچراشویلی دارنده مدال برنز وزن 97 کیلوگرم جهان از گرجستان در یک مبارزه نه چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود زارع به نیمه نهایی با شکست قاطع آمریکا/ معصومی برد، کامران به اسنایدر رسید

صعود زارع به نیمه نهایی با شکست قاطع آمریکا/ معصومی برد، کامران به اسنایدر رسید