مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:252023-12-28سياسي

نگاهی به فعالیت های انتخاباتی احزاب اصلاح طلب و اعتدالی


براساس جدول زمانبندی انتخابات مجلس دوازهم، هیات های اجرایی، صلاحیت داوطلبان را بررسی و پس از آن، از 19 آبان تا 20 آبان، مراتب عدم تایید یا عدم احراز توسط فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه، -   تابناک _ تحرکات انتخاباتی نشان از نقش آفرینی احزاب شناخته شده اصلاح طلب در کازار 11 اسفند دارد.

حزبِ کارگزاران سازندگی نشست و برخاست های انتخاباتی خود را آغاز کرده و اعتدال و توسعه هم مدت هاست برای ورود به این عرصه دورخیز کرده است.

سه تشکل سیاسی در جریان اصلاح طلب و اعتدالی، رایزنی های انتخاباتی خود را برای رسیدن به یک لیست مشترک در انتخابات آغاز کرده اند و در این راستا، حزب کارگزاران سازندگی به دبیرکلی حسین مرعشی ، حزب ندای ایرانیان به دبیرکلی سیدشهاب الدین طباطبایی و حزب اعتدال و توسعه با دبیرکلی محمد باقر نوبخت در حال بحث و بررسی برای نحوه ورود به آوردگاه 11 اسفند هستند.

پیش از این، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه از آمادگی تشکل متبوعش برای ورود به انتخابات مجلس دوازدهم خبر داده بود و گفت: ما از احزابی هستیم که لیستمان در استان ها و حتی در تهران آماده شده و باید در روزهای آینده و در 12 هفته آینده نحوه چینش و سلسله مراتب آن را تنظیم کنیم و این اقدام با نظر شورای مرکزی حزب انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به فعالیت های انتخاباتی احزاب اصلاح طلب و اعتدالی

نگاهی به فعالیت های انتخاباتی احزاب اصلاح طلب و اعتدالی