مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:552024-01-16سياسي

مشارکت مردم در انتخابات موجب تعالی نظام می شود/ تاکید بر عدم جانبداری از نامزدها


فرماندار جیرفت بر پرهیز اعضای هیات اجرایی از جانبداری نامزدهای انتخابات گفت: باید تلاش شود تا با کمک نخبگان و رسانه ها مشارکت افزایش یابد زیرا این مشارکت و همراهی مردم است که موجب تعالی نظام می شود.

- ایسنا/کرمان فرماندار جیرفت بر پرهیز اعضای هیات اجرایی از جانبداری نامزدهای انتخابات گفت: باید تلاش شود تا با کمک نخبگان و رسانه ها مشارکت افزایش یابد زیرا این مشارکت و همراهی مردم است که موجب تعالی نظام می شود.

احمد بلندنظر 26 دی ماه در جلسه مشترک اعضای هیات اجرایی بخش های تابعه شهرستان جیرفت با اشاره به نکوهش خیانت در کلام امام علی علیه السلام بیان کرد: هیات اجرایی انتخابات به عنوان معتمد مردم و مسئول برگزاری انتخابات وظیفه سنگینی بر عهده دارند لذا عدم صداقت و کوتاهی در انجام وظایف قانونی خیانت به مردم است.

وی با اشاره بیانات و توصیه های مقام معظم رهبری نسبت به مشارکت حداکثری و وظایف هیات های اجرایی و نظارت، افزود: رهبر معظم انقلاب شرکت در انتخابات را عمل صالح می دانند لذا باید زمینه حضور حداکثری و سالم مردم را فراهم کنیم.

بلندنظر بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات توسط تریبون های تاثیرگذار تاکید کرد و گفت: باید تلاش شود تا با کمک نخبگان و رسانه ها مشارکت افزایش یابد زیرا این مشارکت و همراهی مردم است که موجب تعالی نظام می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم در انتخابات موجب تعالی نظام می شود/ تاکید بر عدم جانبداری از نامزدها

مشارکت مردم در انتخابات موجب تعالی نظام می شود/ تاکید بر عدم جانبداری از نامزدها