مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:502024-01-08سياسي

قرآن کریم مایه انسجام و وحدت مسلمین است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با نمایندگان قرآنی کشورهای مسلمان با تاکید بر این نکته که خوشحالیم که بهانه این اجتماع و نشست حول مسائل قرآن است گفت: - قرآن کریم مایه انسجام و وحدت مسلمین و مایه افتخار ما است و ما در تمام دوران زندگی، از آغاز تا پایان تلاشمان این است که در سایه قرآن باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی اسماعیلی با بیان این موضوع که همه نیازهای بشری در قرآن کریم مورد توجه قرارگرفته است اظهار کرد: در نشست هایی که حول مسائل قرآنی در کشورمان برگزار می شود، توجهمان به این نکته است که بتوانیم در پناه قرآن وحدت و انسجام میان ملل مسلمان را تقویت کنیم.

وزیر فرهنگ درباره نهضت اسلامی امام راحل گفت: نهصت اسلامی امام راحل که بیش از 60 سال است که آغاز شده، با الهام از آیات الهی بوده و تا امروز هم مسیر انقلاب در این راستا روبه جلو حرکت کرده است.

وی با تاکید بر این نکته که امروز در پیشانی حرکت نهضت اسلامی رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای قرار دارد افزود: ایشان معلم، مفسر و قاری قرآن هستند و یکی از قرآن پژوهان برجسته در حوزه تجوید و مفاهیم قرآنی هستند وهمه کتاب های ایشان حول محور قرآن کریم است.

اسماعیلی تصریح کرد: ما در اولین روز ماه مبارک رمضان با محفل قرآنی که در محضر رهبر انقلاب تشکیل می شود این ماه مبارک را آغاز می کنیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن کریم مایه انسجام و وحدت مسلمین است

قرآن کریم مایه انسجام و وحدت مسلمین است