مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 18:452024-01-06اقتصادي

منابع آب کشاورزی در میامی مدیریت می شود


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی گفت: مدیریت توأمان منابع آب و مصرف برق چاه های کشاورزی با جدیت در این شهرستان پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، محمد حسینی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی عصر امروز در نخستین جلسه شورای کشاورزی این شهرستان با اشاره به بررسی شیوه نامه مدیریت توأمان منابع آب و مصرف برق چاه های کشاورزی اظهار کرد: با عنایت به خشک سالی های مکرر سالیان اخیر و لزوم صیانت و حفاظت از منابع آب های زیرزمینی، توجه به مدیریت توأمان آب و برق امری بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه بیشترین منابع تأمین آب کشاورزی شهرستان میامی از چاه است، گفت: مصرف بیش از 85 درصد آب چاه های کشاورزی در بخش زراعت است و از این رو، مدیریت توأمان منابع آب و مصرف برق چاه های کشاورزی با جدیت و حساسیت بیشتری پیگیری می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی بر دبی سنجی چاه های حومه میامی تأکید کرد و افزود: یکی از مهم ترین چالش پیش رو در مدیریت مصرف آب چاه های کشاورزی، اجرای اصلاح و تعدیل پروانه چاه های کشاورزی بدون تغییر در اصل پروانه چاه است.

حسینی بر لزوم تخصیص آب طرح های صنعتی موجود در سازمان های کشاورزی شهرستان در زمان خاموشی چاه ها در فصل زمستان و تخصیص آب برای مجتمع دام پروری تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع آب کشاورزی در میامی مدیریت می شود

منابع آب کشاورزی در میامی مدیریت می شود