مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:452024-01-12سياسي

امام جمعه سمنان: کاهش مشارکت در انتخابات راهبرد جدی دشمن است


ناامیدسازی مردم کشورمان برای کاهش مشارکت در انتخابات پیش رو از راهبردهای جدی دشمنان انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان که با حضور شماری از مردم و مسؤولان در مسجد امام این شهر اقامه شد، با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات اسفندماه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با شماری از مردم قم، فرمایشات گران بهایی در ارتباط با آینده کشور و انتخابات آتی بیان فرمودند که امروز باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: طبیعی است که در این بازه زمانی، دشمنان با ترفندهای مختلفی به صحنه بیایند و سبب ناامیدسازی مردم برای حضور و مشارکت قوی در انتخابات پیش رو شوند.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره در ماه های منتهی به هر انتخاباتی، کاهش حضور مردم پای صندوق های اخذ رأی را به عنوان راهبردی جدی پیگیری کرده اند و امسال نیز با تلاش بیشتری، این هدف را پی می گیرند.

مطیعی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره تلاش می کنند تا با توسل به برخی از مسائل و مشکلات موجود در جامعه، مردم را برای مشارکت در انتخابات ناامید کنند و باید با این حربه و ترفند آنها مقابله کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: کاهش مشارکت در انتخابات راهبرد جدی دشمن است

امام جمعه سمنان: کاهش مشارکت در انتخابات راهبرد جدی دشمن است