مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 18:552024-01-16سياسي

نشان دانشگاه آزاد اسلامی به مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اهدا شد


شرکت ملی صنایع مس ایران و دانشگاه آزاد اسلامی با هدف گسترش همکاری ها و استفاده از توانمندی های علمی و آموزشی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مس پرس، دکتر امیر خرمی شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در مراسم امضای این تفاهم نامه که عصر روز دوشنبه 25 دی با حضور محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از معاونان و مدیران این دانشگاه و شرکت مس برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام الهادی(ع)، گفت: هدف از امضای این تفاهم نامه استفاده از توانمندی های علمی، تحقیقاتی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و برطرف کردن نیازهای متقابل و هم افزایی بیشتر است.

وی افزود: ارائه آموزش های مهارت محور در حوزه های مختلف فنی مهندسی، بهداشت و مراقبت های پزشکی و علوم اجتماعی از جمله موضوعاتی است که در مفاد این تفاهم نامه مطرح شده است.

مدیرعامل شرکت مس تأکید کرد: باتوجه به سیاست گذاری هایی که در این شرکت انجام شده، مقید هستیم که از تمام ظرفیت های تحقیقاتی و علمی موجود استفاده کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه را یکی از اولویت های همکاری شرکت ملی مس دانست.

دکتر خرمی شاد با بیان این که در این تفاهم نامه کمیته راهبری به منظور تسهیل در انجام و اجرایی کردن مفاد تفاهم نامه در نظر گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان دانشگاه آزاد اسلامی به مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اهدا شد

نشان دانشگاه آزاد اسلامی به مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اهدا شد