مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 08:502024-01-19سياسي

شریعتی: تک تک آرای مردم بر قدرت ملی کشور می افزاید


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای مهم است و تک تک آرای مردم بر قدرت ملی کشور می افزاید.

- عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای مهم است و تک تک آرای مردم بر قدرت ملی کشور می افزاید.

غلامرضا شریعتی در گفت وگو با ایسنا، درباره مولفه های اثرگذار بر افزایش مشارکت مردم در انتخابات، بیان کرد: یقینا آنچه که باعث افزایش مشارکت مردم در انتخابات آینده می شود، بحث امید آفرینی است.

مردم باید به فردای خود امیدوار باشند.

مردم باید احساس کنند که با مشارکت در انتخابات فردای آنها بهتر خواهد شد و افرادی که نامزد انتخابات هستند و کسانی که تریبون دارند و کسانی که در جامعه فعال اجتماعی یا سیاسی هستند باید امید را در دل مردم زنده کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید کردند، اگر مسائل و کارکردهای نظام به خوبی برای مردم تبیین شود مردم امیدوار می شوند که مشارکت در انتخابات بر روی زندگی آنان اثر می گذارد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از سوی دیگر حضور مردم در پای صندوق های رای مهم است و تک تک آرای مردم بر قدرت ملی کشور می افزاید، تصریح کرد: کاهش مشارکت مردم در انتخابات قطعا منجر به تضعیف قدرت ملی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی: تک تک آرای مردم بر قدرت ملی کشور می افزاید

شریعتی: تک تک آرای مردم بر قدرت ملی کشور می افزاید