مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 11:552024-01-04سياسي

مربیان کانون پرورش فکری رسالت سنگینی بر دوش می کشند


مربیان کانون پرورش فکری به واسطه ارتباط با ذهن و فکر کودکان رسالت سنگینی بر دوش می کشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی امروز در جلسه با کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان نقش آنان را به سبب ارتباط مستقیم با ذهن و فکر کودکان و نوجوانان و تاثیرگذاری بر آنان رسالتی مهم خواند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: اگر امروز کسانی چون حاج قاسم، علما و دانشمندانی را داریم که به این مقام رسیده ‍اند و در دل ها جا دارند، نتیجه سختی ها و حاصل پرورش مادرانی است که از سلامتی خود گذشتند تا فرزندان صالحی به جامعه تحویل دهند.

وی بیان کرد: از صدر اسلام تا پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس، مادران به جهت نگاه توحیدی خود نقش اصلی را برعهده داشتند زیرا چنان فرزندانی تربیت کردند که برای دفاع از اسلام و وطن جان خویش را فدا کردند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت نقش کانون پرورش فکری گفت: مربیان کانون به سبب ارتباط با ذهن و فکر کودکان، رسالت سنگینی برعهده دارند.

وی تربیت توحیدی و مهارت محوری را دو شاخصه مهم کار مربیان دانست و در این زمینه گفت: اگر کودکان خدا را بشناسند هیچ گاه دچار ترس نشده و از اصول خود عقب نشینی نمی کنند و مهارت آموزی هم می تواند از بسیاری از آسیب ها در بزرگسالی پیشگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربیان کانون پرورش فکری رسالت سنگینی بر دوش می کشند

مربیان کانون پرورش فکری رسالت سنگینی بر دوش می کشند