مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 22:102024-01-19سياسي

تلاش دولت سیزدهم اعمال تغییرات فرهنگی در تراز منویات رهبری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر یک روزه خود به قزوین در دیدار با آیت الله عابدینی، - محمدمهدی اسماعیلی گفت: از 2 سال و اندی که از فعالیت دولت سیزدهم می گذرد تمام تلاشمان بر این بود تا تغییرات فرهنگی کشور در تراز منویات مقام معظم رهبری شکل بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر یک روزه خود به قزوین در دیدار با آیت الله عابدینی، نماینده، ولی فقیه در استان قزوین، اظهار داشت: از 2 سال و اندی که از فعالیت دولت سیزدهم می گذرد تمام تلاشمان بر این بود تا تغییرات فرهنگی کشور در تراز منویات مقام معظم رهبری شکل بگیرد و با وجود همه مشکلات با ورود به عرصه جشنواره ها و در زمینه های زیادی از جمله ساخت فیلم کار های فاخر و ارزشمندی را به انجام رسانده ایم.

به گفته وی، ساخت فیلم از زندگی شهدای والامقام و جلیل القدر، پرداختن به موضوعات مختلف در زمینه تئاتر، موسیقی و سرود و راه اندازی جشنواره سرود فجر از جمله کار های انجام شده در این مدت بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه در سایر حوزه های فرهنگی کشور نیز اتفاقات خوبی رقم خورده و زیرساخت های مناسبی نیز بنیان گذاشته شده، تصریح کرد: به عنوان مثال چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دولت سیزدهم اعمال تغییرات فرهنگی در تراز منویات رهبری است

تلاش دولت سیزدهم اعمال تغییرات فرهنگی در تراز منویات رهبری است