مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 19:452023-12-23بين الملل

مانع تمدید آتش بس موقت کیست؛ حماس یا رژیم صهیونیستی؟


رسانه های غربی و رژیم صهیونیستی در حالی سعی در القای نقش مخرب حماس در تمدید آتش بس موقت به دلیل خودداری از استرداد اسرا را دارند که شواهد و مستندها، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- مهر نوشت: پس از آن که آتش بس موقت میان رزمندگان حماس و رژیم صهیونیستی تمدید نشد، رسانه های حامی رژیم صهیونیستی انگشت اتهام را به سمت حماس نشانه رفتند تا جبهه مقاومت را در این امر مقصر جلوه دهند.

این رسانه های غربی به نقل از مقام های آمریکایی مدعی شدند که تمدید آتش بس در غزه به دلیل عدم تعهد مسئولان حماس به آزادی اسیران باقی مانده به خصوص زنانی که مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند، با شکست مواجه شد.

حماس نمی خواهد با آزادی این زنان به آنها فرصت شهادت دادن بدهد.

در مقابل، جنبش حماس با انتشار بیانیه ای ادعاهای این رسانه های غربی مبنی بر تجاوز نیروهای مقاومت به اسرای صهیونیستی را در راستای تخریب وجهه مقاومت فلسطین پس از انتشار اخبار گسترده درباره رفتار اخلاقی مقاومت با اسرای مذکور دانست.

شواهدی بر رفتار انسانی حماس با اسرا رژیم صهیونیستی و بازوی رسانه ای آن در حالی قصد تخریب چهره حماس را دارند که شواهد گویای واقعیت است؛ آلبومی از تصاویر، فیلم ها و مصاحبه ها که جلوی چشم مردم دنیا قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانع تمدید آتش بس موقت کیست؛ حماس یا رژیم صهیونیستی؟

مانع تمدید آتش بس موقت کیست؛ حماس یا رژیم صهیونیستی؟