مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:002024-01-13حوادث

تعدی به جان کارکنان پلیس بی کیفر نمی ماند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا طی یادداشتی در خصوص نوع و نحوه پیگیری و برخورد با عوامل تروریستی حادثه راسک نوشت: - سخنگوی فراجا طی یادداشتی در خصوص برخورد با عوامل حادثه تروریستی راسک گفت: تعدی به جان کارکنان پلیس بی کیفر نمی ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا طی یادداشتی در خصوص نوع و نحوه پیگیری و برخورد با عوامل تروریستی حادثه راسک نوشت: رفتار پلیس در خصوص وقایع گذشته نشان از آن دارد که شاید شناسایی، دستگیری و مجازات متعدیان به جان کارکنان خدوم فراجا زمان بر باشد و مدتی طول بکشد، اما بی پاسخ و بی کیفر باقی نمی ماند.

سردار منتظرالمهدی در ادامه یادداشت آورده است: در واقعه راسک نیز بی شک موضع گیری بر اساس قواعد، روابط و حقوق بین الملل عمومی و ملحوظ نظر قرار دادن مناسبات و اصول سیاست خارجی؛ در حال پیگیری و انجام است و حتماً به فضل و کرم الهی افراد دخیل در این حادثه شناسایی و دستگیر می شوند.

وی افزود: پلیس به طور قاطع به این کردارِ تروریستی گروهک ها اعتراض و اسکان و فعالیت آزادنه آن ها را در کشور های همسایه محکوم می کند.

سخنگوی فراجا گفت: از آنجایی که سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل متحد، اینترپل و شورای امنیت ملل متحد حمله ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدی به جان کارکنان پلیس بی کیفر نمی ماند

تعدی به جان کارکنان پلیس بی کیفر نمی ماند