مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 14:402023-12-28بين الملل

با افزایش تحرکات آمریکا، چین هشدار منطقه ای داد


وزارت دفاع چین امروز (پنجشنبه) از کشورهای آسیا - اقیانوسیه خواست تا با افزایش استقرار نظامی آمریکا در این منطقه، پس از گزارش هایی مبنی بر طرح ایالات متحده برای احیای یک فرودگاه در اقیانوس آرام که بمباران های اتمی ژاپن را آغاز کرد، - وزارت دفاع چین امروز (پنجشنبه) از کشورهای آسیا - اقیانوسیه خواست تا با افزایش استقرار نظامی آمریکا در این منطقه، پس از گزارش هایی مبنی بر طرح ایالات متحده برای احیای یک فرودگاه در اقیانوس آرام که بمباران های اتمی ژاپن را آغاز کرد، در حالت آماده باش قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وو کیان، سخنگوی وزارت دفاع چین در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: ارتش چین به شدت به اقدامات آمریکا توجه دارد و به طور جدی از حقوق دریایی، امنیت و حاکمیت چین در منطقه محافظت خواهد کرد.

در اوایل دسامبر، یک ژنرال نیروی هوایی آمریکا به روزنامه نیکی ژاپن گفت که با توجه به رشد تهدید موشکی چین، ارتش ایالات متحده به عنوان بخشی از طرح هایش برای پراکنده کردن هواپیماها در سراسر منطقه هند – آرام، پیشرفت قابل توجهی در جهت احیای فرودگاه تینیان شمالی از پوشش گیاهی بیش از حد آن در ماه های آینده خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، این فرودگاه که پس از جنگ جهانی دوم رها شد، در جزیره تینیان، بخشی از جزایر ماریانای شمالی، یک قلمرو ایالات متحده است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با افزایش تحرکات آمریکا، چین هشدار منطقه ای داد

با افزایش تحرکات آمریکا، چین هشدار منطقه ای داد