مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:252024-01-17سياسي

حمایت بنیاد 15 خرداد از فناوری های توانبخشی در حوزه ایران جوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی پزشکی، مدیر سلامت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر افزود: از طرح های برگزیده دومین جشنواره ملی توانبخشی که به فناوری های توانبخشی در حوزه ایران جوان (مادران باردار، - بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از فناوری های توانبخشی در حوزه ایران جوان حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی پزشکی، مدیر سلامت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر افزود: از طرح های برگزیده دومین جشنواره ملی توانبخشی که به فناوری های توانبخشی در حوزه ایران جوان (مادران باردار، نوزادان و کودکان) مرتبط باشند تقدیر و حمایت می شود.

پزشکی خاطرنشان کرد: فناوری هایی که به توانمندسازی و ارتقای مهارت های مادران باردار و کودکان بپردازند، در 8 محور ایده، اختراع، کسب وکار های نوپا (استارتاپ)، محصولات تجاری شده یا نشده، ابتکارات دانش آموزی، پروپوزال مصوب، و پایان نامه اتمام یافته مورد تقدیر و حمایت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قرار خواهند گرفت.

به گفته مدیر سلامت بنیاد 15 خرداد، فناوری های توانبخشی برگزیده در حوزه ایران جوان علاوه بر دریافت جوایز ارزنده در اختتامیه جشنواره، فرصت حضور و استقرار در مرکز نوآوری این بنیاد را جهت پیشبرد فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بنیاد 15 خرداد از فناوری های توانبخشی در حوزه ایران جوان

حمایت بنیاد 15 خرداد از فناوری های توانبخشی در حوزه ایران جوان