مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 15:052024-01-16ورزشي

22 ایثارگر مدال آور مسابقات ورزشی در صحنه های جهانی تجلیل شدند


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از 22 ایثارگر مدال آور مسابقات ورزشی در صحنه های جهانی طی مراسمی تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از 22 ایثارگر مدال آور مسابقات ورزشی در صحنه های جهانی طی مراسمی تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین آیین نکوداشت ایثارگران مدال آور در مسابقات ورزشی در صحنه های جهانی با عنوان چکاد پهلوانی با حضور دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، سید محمدصادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اصحاب کریمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و جمعی از پیشکسوتان و مسئولان ورزشی کشور، امروز 26 دی ماه در سالن سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

این 22 ایثارگر معزز از جامعه جانبازان، فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان در رشته های وزنه برداری، دوچرخه سواری، کیک بوکسینگ، تیراندازی، دوومیدانی، کاراته، تکواندو، فوتبال ناشنوایان، پاورلیفتینگ، والیبال نشسته، تنیس روی میز، بدنسازی، پرتاب وزنه و پارا دوومیدانی دیسک بودند که در مسابقات ورزشی در صحنه های جهانی، آسیایی، بین قاره ای، پارالمپیک و بین المللی مقام های اول، دوم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 ایثارگر مدال آور مسابقات ورزشی در صحنه های جهانی تجلیل شدند

22 ایثارگر مدال آور مسابقات ورزشی در صحنه های جهانی تجلیل شدند