مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 10:352024-01-19فرهنگي

نگاهی به مستند «مشت در نمای درشت»؛ مشت در نمای نه چندان درشت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در چهاردهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، یکی از فیلم هایی که به نمایش درآمده است، «مشت در نمای درشت» به کارگردانی محمدصالح حجت الاسلامی است؛ - نگاهی به مستند مشت در نمای درشت ؛ مشت در نمای نه چندان درشت مستند مشت در نمای درشت در چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار اکران شدو به زندگی و شخصیت یکی از چهره های درخشان و مهم ادبیات انقلاب اسلامی یعنی سید حسن حسینی می پردازد، اما در روایت زندگی این شاعر بدون نقص عمل نکرده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در چهاردهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، یکی از فیلم هایی که به نمایش درآمده است، مشت در نمای درشت به کارگردانی محمدصالح حجت الاسلامی است؛ فیلمی که به زندگی و شخصیت یکی از چهره های درخشان و مهم ادبیات انقلاب اسلامی یعنی سید حسن حسینی می پردازد.

فیلمساز سعی کرده است در این اثر مستند زندگینامه ای با بازگویی روایت زندگی و توجه به ویژگی های شخصیتی و ادبی سید حسن حسینی، به نقش او در دوره های مختلف شکل گیری و قوام شعر انقلاب اسلامی بپردازد.

از این منظر، حجت الاسلامی دست به کار مهمی زده است چرا که با وجود اهمیت نقش حسینی در ادبیات انقلاب، تا به حال کسی به فکر بازگویی روایت زندگی او و آشنا کردن نسل جدید با این شاعر برجسته و تأثیرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به مستند «مشت در نمای درشت»؛ مشت در نمای نه چندان درشت

نگاهی به مستند «مشت در نمای درشت»؛ مشت در نمای نه چندان درشت