مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 11:402024-01-05بين الملل

وزیر امنیت رژیم صهیونیستی: از آمریکا دستور نمی گیریم


وزیر امنیت رژیم صهیونیستی انتقادهای آمریکا درباره پیشنهادهای اسکان مجدد فلسطینیان در سرزمین های خارج از غزه را رد کرد و در پیامی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، - گفت که رژیم صهیونیستی "ستاره دیگری در پرچم آمریکا" نیست و از آن دستور نمی گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایتامار بن گویر وزیر امنیت رژیم صهیونیستی در کنار بتسالل اسموتریچ وزیر اقتصاد این رژیم در روزهای اخیر از طرح پس از جنگ غزه درباره مهاجرت داوطلبانه فلسطینی ها از این باریکه حمایت کرده اند.

روزنامه تایمز اسراییل روز چهارشنبه نوشت، مقامات رژیم صهیونیستی مذاکرات محرمانه ای با نمایندگان جمهوری دموکراتیک کنگو و دیگر کشورهای آفریقایی درباره اسکان احتمالی فلسطینیان پس از پایان جنگ با حماس انجام داده اند.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، اسموتریچ گفت که حدود 70 درصد از صهیونیست ها از چنین پیشنهادهایی برای مهاجرت داوطلبانه حمایت می کنند.

وزیر امنیت رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده که این رژیم می خواهد مهاجرت عمدی را تشویق کند و ما باید کشورهایی را پیدا کنیم که مایل به پذیرش فلسطینی ها باشند.

اظهارات این دو مقام رژیم صهیونیستی در بیانیه ای که روز سه شنبه توسط وزارت امور خارجه واشنگتن منتشر شد، به عنوان گفته هایی تحریک آمیز و غیرمسئولانه رد شد و بن گویر را بر آن دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر امنیت رژیم صهیونیستی: از آمریکا دستور نمی گیریم

وزیر امنیت رژیم صهیونیستی: از آمریکا دستور نمی گیریم