مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 22:252023-12-24سياسي

تاکید دیپلمات های ارشد تهران و بغداد بر اجرای سریع و کامل توافقات


ششمین نشست کمیته مشترک سیاسی ایران و عراق به ریاست معاونین سیاسی وزارت خارجه های دو کشور سوم دی ماه 1402 در محل وزارت امور خارجه کشورمان به ریاست علی باقری کنی رییس طرف ایرانی و محمد حسین بحرالعلوم رییس طرف عراقی برگزار شد.

- ششمین نشست کمیته مشترک سیاسی ایران و عراق به ریاست معاونین سیاسی وزارت خارجه های دو کشور سوم دی ماه 1402 در محل وزارت امور خارجه کشورمان به ریاست علی باقری کنی رییس طرف ایرانی و محمد حسین بحرالعلوم رییس طرف عراقی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقری در این نشست روابط ایران و عراق را مثال زدنی توصیف کرد و با تمجید از فرهنگ پر بار و صلح ساز اربعین به میزبانی دولت و ملت عراق، بر مسئولیت تاریخی دو کشور جهت حمایت از وحدت جهان اسلام و ثبات بخشی به منطقه غرب آسیا تاکید کرد.

معاون سیاسی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، با برشمردن عرصه های متعدد همکاری های منطقه ای ایران اسلامی و عراق، خواستار جدیت مضاعف در پیشبرد پروژه های مشترک و به بار نشاندن عرصه های عینی هم افزایی در حوزه اقتصادی شد.

از سویی دیگر محمد حسین بحرالعلوم معاون وزیر خارجه عراق ضمن برشمردن ظرفیت های همکاری دو کشور در عرصه منطقه غرب آسیا، جهان اسلام و بازار انرژی، بر ضروت تداوم همکاری و گفتگوهای دو کشور به منظور توسعه اقتصادی و اجتماعی و همچنین ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دیپلمات های ارشد تهران و بغداد بر اجرای سریع و کامل توافقات

تاکید دیپلمات های ارشد تهران و بغداد بر اجرای سریع و کامل توافقات