مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 21:302023-12-27فرهنگي

از یک خودکشی تا چالش وزن رابعه اسکویی


معرفی 15 فیلم برتر خارجی سال، خودکشی یک بازیگر، دعوت از چند فیلم ایرانی به هند، برگزاری مراسم پایانی جایزه ادبی «جلال»، دیدار رییس ساترا با نماینده تلویزیون چینی، - معرفی 15 فیلم برتر خارجی سال، خودکشی یک بازیگر، دعوت از چند فیلم ایرانی به هند، برگزاری مراسم پایانی جایزه ادبی جلال ، دیدار رییس ساترا با نماینده تلویزیون چینی، آغاز پخش سریالی با موضوع حاج قاسم و تولید نماآهنگی با صدای محمد معتمدی، تمدید کنسرت مجید انتظامی و گفت وگو با رابعه اسکویی از جمله خبرهای فرهنگی و هنری 6 دی ماه بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزیده ای از خبرهای امروز بخش فرهنگ و هنر ایسنا را در زیر بخوانید: بخش سینما و تئاتر: 15 فیلم برتر خارجی سال را بشناسید بخش رسانه دیدار رییس ساترا با نماینده تلویزیون چینی جلسه دیدار از چهاردهم دی ماه از شبکه یک سیما پخش خود را آغاز می کند.

پخش زنده قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا از تلویزیون برنامه بخش موسیقی و تجسمی آمار مجوزهای صادرشده موسیقی در آبان اعلام شد از روز سه شنبه، پنجم دی با حضور رییس موسسه فرهنگی اکو و تعدادی از هنرمندان مطرح موسیقی کشورمان در مرکز همایش های برج میلاد تهران افتتاح شد.

کنسرت همراه با خاطره ها ی مجید انتظامی تمدید شد کنسرت بخش ادبیات و کتاب پایان جایزه جلال و معرفی برگزیدگان مراسم پایانی شانزده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از یک خودکشی تا چالش وزن رابعه اسکویی

از یک خودکشی تا چالش وزن رابعه اسکویی