مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:352023-12-26اقتصادي

افزایش نظارت بر بهبود عملکرد خبازان کلاله


فرماندار شهرستان کلاله ضمن بیان اینکه نظارت بر عملکرد خبازان کلاله افزایش پیدا می کند، اظهار کرد: این نظارت توسط تیم های بازرسی آرد و نان شهرستان تشدید پیدا کرده و بر طبق جدول زمان بندی بازدیدها در دو شیفت صورت می گیرد.

- ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان کلاله ضمن بیان اینکه نظارت بر عملکرد خبازان کلاله افزایش پیدا می کند، اظهار کرد: این نظارت توسط تیم های بازرسی آرد و نان شهرستان تشدید پیدا کرده و بر طبق جدول زمان بندی بازدیدها در دو شیفت صورت می گیرد.

فرهاد شیبک در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به برگزاری دوره ارتقاء کیفیت نان برای خبازان کلاله ای، عنوان کرد: هدف از برگزاری این دوره ارتقاء کیفیت نان، رضایتمندی مردم و کاهش ضایعات در نان بوده که از خبازان به سبب شرکت در این دوره که در چند روز گذشته برگزار شده انتظار می ­رود در جهت تولید نان مناسب پیش روند که در غیر این صورت به اداره تعزیرات حکومتی معرفی می ­شوند.

وی در مورد وضعیت فعالیت واحدهای صنفی که یک تخلف را سه مرتبه مرتکب شده اند، توضیح داد: این خبازان توسط اداره تعزیرات حکومتی به کارگروه آرد و نان شهرستان معرفی شده تا تصمیم گیری جدی و نهایی جهت فعالیت آنان صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نظارت بر بهبود عملکرد خبازان کلاله

افزایش نظارت بر بهبود عملکرد خبازان کلاله