مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 07:452023-12-31سياسي

کاهش 50 درصدی پرونده های معوق قضایی در استان قزوین


رییس کل دادگستری استان قزوین از کاهش 50 درصدی پرونده های مسن و معوق در استان خبر داد و ابراز امیداوری کرد تا پایان سال باقی مانده پرونده ها نیز تعیین تکلیف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی در جریان بازدید از حوزه قضایی شهرستان تاکستان و محمدیه اظهار کرد: با توجه به هدفگذاری های صورت گرفته در ابتدای سال مبنی بر استفاده از همه ظرفیت ها برای تعیین تکلیف پرونده های مسن و معوق در محاکم قضایی استان، در این راستا اقدامات موثری صورت گرفته و تاکنون به بیش از نیمی از این پرونده ها رسیدگی شده است.

وی ادامه داد: به همین منظور و با همراهی معاونین از حوزه های قضایی شهرستان ها و بخش ها بازدید می شود تا از نزدیک در جریان روند رسیدگی به این پرونده ها قرار بگیریم.

رییس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: با توجه به اقداماتی که همکاران ما در مجموعه قضایی استان انجام داده اند و گزارش هایی که از بخش ها و حوزه ها دریافت می شود امیدواریم تا پایان سال همه پرونده های مسن و معوق تعیین تکلیف شود.

گفتنی است در بازدید یک روزه رییس کل دادگستری استان قزوین و معاونین از مجموعه قضایی شهرستان تاکستان و بخش محمدیه، مدیران ارشد قضایی استان با قضات و کارکنان اداری گفت وگو کرده و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی پرونده های معوق قضایی در استان قزوین

کاهش 50 درصدی پرونده های معوق قضایی در استان قزوین