مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 21:522024-01-16سياسي

عدم تکمیل کتابخانه عمومی دهخدا به علت نبود اعتبار


محمد نجفی فرماندار قصرشیرین امروز سه شنبه 26 دی ماه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی گفت: نبود یک کتابخانه عمومی مناسب شهروندان یکی از مشکلاتی است که باید در رفع آن سرعت داد که تکمیل کتابخانه عمومی دهخدا مرهمی است بر این کاستی.

- محمد نجفی فرماندار قصرشیرین امروز سه شنبه 26 دی ماه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی قصرشیرین با اشاره به اهمیت موضوع کتاب و کتاب خوانی و فضای مناسب مطالعه، اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر با همکاری کتابخانه ها و دیگر دستگاه ها یک مکانی را که هم اکنون بلااستفاده است به توافق برسند و تا زمان تکمیل کتابخانه در دست ساخت دهخدا، به منظور استفاده شهروندان کتابخانه به آن فضا منتقل شود چون مکان استیجاری فعلی جوابگوی نیاز شهروندان نیست.

وی بابیان اینکه از سال 93 همچنین طرح احداث 2 باب محل عرضه محصولات فرهنگی در کتابخانه دهخدا شروع شده که به دلیل عدم تخصیص اعتبار هنوز به بهره برداری نرسیده، افزود: برای تکمیل این محل سه میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که در مرحله انتخاب پیمانکار است و در صورت تکمیل، مکانی برای اجرای برنامه های فرهنگی روستاها خواهد بود.

فرماندار قصرشیرین ضمن تبریک حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع دشمن در اربیل عراق و سوریه را با موشک های نقطه زن با برد یک هزار و 200 کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تکمیل کتابخانه عمومی دهخدا به علت نبود اعتبار

عدم تکمیل کتابخانه عمومی دهخدا به علت نبود اعتبار