مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 16:102023-12-29سياسي

وفاداری ملت با ولایت در حماسه 9 دی نمایان است


امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه حماسه 9دی و 22 بهمن، نشان از وفاداری ملت با ولایت دارد، گفت: مردم با بصیرت و هوشیاری در صحنه های مختلف دشمنان را ناکام کردند.

- ایسنا/لرستان امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه حماسه 9دی و 22 بهمن، نشان از وفاداری ملت با ولایت دارد، گفت: مردم با بصیرت و هوشیاری در صحنه های مختلف دشمنان را ناکام کردند.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، امروز هشتم دی ماه در جمع نمازگزاران نماز جمعه این هفته خرم آباد، که در محل مصلی الغدیر این شهر برگزار شد، با بیان اینکه در فتنه ای که دشمنان با تمام قوا به میدان آمده بودند تا مردم را فریب دهند، اما ملت آگاه و بصیر به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری گوش دادند و نقشه و توطئه آنان را نقش بر آب کردند و حماسه نه دی را آفریدند.

وی با بیان اینکه مردم با بصیرت و هوشیار ایران سرافراز در مراحل مختلفی دشمنان را ناکام کردند، بیان کرد: تا زمانیکه این پیوند و میثاق، میان مردم با ولایت وجود دارد و این پیوند محکم و مستحکم باشد، دشمنان شکست می خورند.

شمسی فر یادآور شد: جامعه ای که دارای چنین رهبری آگاه، هوشیار، بصیر، با تقوا و عالم و با مردمی آگاه و هوشیار باشد، هیچگاه فریب توطئه های دشمنان را نمی خورد و هرگز شکست نخواهد خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وفاداری ملت با ولایت در حماسه 9 دی نمایان است

وفاداری ملت با ولایت در حماسه 9 دی نمایان است