مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:052023-12-30سياسي

داشتن بصیرت لازمه عبور از بحران های نو ظهور است


کارکنان نیروهای مسلح و خانواده های آنان باید آگاه ترین نفرات جامعه باشند چرا که با بینش و بصیرت به مسائل مختلف جامعه می توان از بحران های نوظهور با موفقیت عبور کرد.

- ایسنا/بوشهر کارشناس علوم تربیتی گفت: کارکنان نیروهای مسلح و خانواده های آنان باید آگاه ترین نفرات جامعه باشند چرا که با بینش و بصیرت به مسائل مختلف جامعه می توان از بحران های نوظهور با موفقیت عبور کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسین دهنوی مدرس و کارشناس علوم تربیتی و مشاوره در حوزه علمیه و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در مراسم سه روزه دوره بصیرت ویژه زوجین در جمع خانواده های پدافندی در منطقه پدافند هوایی جنوب گفت: انقلاب اسلامی ایران الگویی بزرگ برای جهان به منظور اهمیت دادن به مقوله ارزشمند معنویت و هویت در خانواده است، چه بسا تربیت انسان در خانواده که محبوب و عزیزترین بنیان نزد پرودگار است.

دکتر دهنوی با بیان اهمیت خانواده تصریح کرد: روابط سالم میان اعضای خانواده موجب تحکیم خانواده و سالم و صالح شدن فرزندان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، وی در ادامه افزود: اگر پیشرفتی و اقتداری در یگان های نظامی وجود دارد، بخش عظیمی از آن مرهون همسران و خانواده های محترم هستیم که در هر شرایطی همراه نیروهای جان بر کف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن بصیرت لازمه عبور از بحران های نو ظهور است

داشتن بصیرت لازمه عبور از بحران های نو ظهور است