مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 14:302024-01-01سياسي

آزمون وکالت اسفند خللی در برگزاری آزمون سال آینده ایجاد نمی کند


رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با اشاره به برگزاری آزمون وکالت این مرکز در 18 اسفندماه سال جاری گفت: آزمون وکالت اسفند ماه خللی در برگزاری آزمون سال آینده ایجاد نمی کند.

- رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با اشاره به برگزاری آزمون وکالت این مرکز در 18 اسفندماه سال جاری گفت: آزمون وکالت اسفند ماه خللی در برگزاری آزمون سال آینده ایجاد نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن عبدلیان پور درباره برگزاری آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه در اسفندماه سال جاری گفت: به دلیل مشکلات ایجاد شده در جریان آزمون وکالت اخیر مرکز مشاوران قوه قضاییه در برخی استان ها و فاصله زمانی اندک بین آزمون وکالت و آزمون کانون های وکلای دادگستری که دغدغه بسیاری از داوطلبان بود؛ این مشکل را اصلاح و ترمیم کردیم و با هدف جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان بعد از اخذ مجوزهای لازم از قوه قضاییه و هماهنگی های لازم با سازمان سنجش تصمیم گرفتیم تا آزمون وکالت دیگری در 18 اسفندماه سال جاری برگزار کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یعنی آزمون اسفندماه مرکز مشاوران قوه قضاییه هم به نفع کسانی است که شبهه تضییع حق داشتند و هم فرصتی است که در این آزمون شرکت کنند و به ضرر کسی نیست؟ گفت: بله.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون وکالت اسفند خللی در برگزاری آزمون سال آینده ایجاد نمی کند

آزمون وکالت اسفند خللی در برگزاری آزمون سال آینده ایجاد نمی کند