مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:452023-12-30اقتصادي

تخصیص بودجه1403 به فرصت های سرمایه گذاری در مناطق 22گانه پایتخت


معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران یکی از مهمترین موضوعات قابل بحث در مناطق را فرصت های سرمایه گذاری مناطق 22 گانه شهر دانست و گفت: برای سال 1403 این نیاز وجود دارد که با تخصیص بودجه و اعتبارات لازم فرصت های سرمایه گذاری در مناطق 22 گانه شهر را ارتقاء دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شورای شهرداران مناطق 22 گانه شهر تهران با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق، معاون خدمات شهری و محیط زیست، مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی و مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار، رییس سازمان بوستان ها و فضای سبز تهران، مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی و مدیرکل هماهنگی نظارت و کنترل امورمناطق و شهرداران مناطق 22 گانه به میزبانی سازمان میادین و میوه و تره بار شهر تهران برگزار شد.

عباس شعبانی در این جلسه با اشاره به برگزاری جلسات مدون شورای شهرداران تا پایان سال و حل موضوعات مشترک مناطق 22 گانه با سایر واحدها و شرکت های خدمت رسان در مجموعه شهرداری تهران رویکرد تعاملی این جلسات را مهمترین هدف در پیشبرد اهداف مدیریت شهری دانست.

وی یکی از مهمترین موضوعات قابل بحث در مناطق را فرصت های سرمایه گذاری مناطق 22 گانه شهر خواند که باتوجه به فعالیت های ادوار گذشته نیاز به رسیدگی و پیگیری های لازم در این حوزه وجود دارد که با برنامه ریزی و پیگیری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بودجه1403 به فرصت های سرمایه گذاری در مناطق 22گانه پایتخت

تخصیص بودجه1403 به فرصت های سرمایه گذاری در مناطق 22گانه پایتخت