مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 07:552023-12-23اجتماعي

از سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه چه خبر؟


به گفته رییس اداره مدیریت زیست محیطی آب، خاک و پسماند محیط زیست استان کرمانشاه، راه اندازی سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در مرحله تعیین سرمایه گذار است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس اداره مدیریت زیست محیطی آب، خاک و پسماند محیط زیست استان کرمانشاه، راه اندازی سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در مرحله تعیین سرمایه گذار است.

صلاح الدین محمودی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه، اظهار کرد: محل جدیدی که برای این سایت در نظر گرفته شده - جنب محل کنونی محل دفن پسماندهای عادی کرمانشاه- از نظر زیست محیطی ارزیابی شده و تاییدیه کمیته فنی محیط زیست استان را گرفته و در نهایت مجوز ایجاد این سایت صادر شده است.

وی ادامه داد: احداث و راه اندازی این سایت ضوابط و ملزومات خاصی دارد که در تخصص دانشگاه علوم پزشکی نبود و از همین رو مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی این کار را به اشخاص حقیقی و یا حقوقی که متقاضی هستند، واگذار کند.

محمودی با بیان اینکه لازم است برای احداث این سایت فراخوان جذب سرمایه گذار از طریق اداره کل صنعت، معدن و تجارت انجام شود، یادآور شد: از بین شرکت هایی که در حال حاضر مدیریت پسماندهای پزشکی شهر کرمانشاه را بر عهده دارند، متقاضیانی وجود دارد که این موضوع ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه چه خبر؟

از سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه چه خبر؟