مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:402024-01-17سياسي

فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نماد تفکر جمهوری اسلامی ایران است


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نماد تفکر جمهوری اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی اظهارداشت: شهید بهشتی و مقام معظم رهبری  بعد از پیروزی انقلاب کانون را حفظ کردند و رهبری هم اجرای 26 راهبرد را از کانون خواستار شده اند.

وی تصریح کرد: تداوم فعالیت های کانون بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران نشانگر اهمیت این مجموعه در شکل گیری یک جریان فکری در کودکان است.

به گفته وی کانون به دنبال ایجاد زمینه های فکری و شناختی در بچه هاست تا خروجی آن در سال های آینده در اداره جامعه تأثیر گذار باشد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور افزود: کانون در سبد خود قشر خاکستری را هم دارد و اگر آنها را از دست بدهیم این قشر وارد لایه های زیر زمینی خواهند شد.

فلاح تصریح کرد: در کانون مبنای کار ما مربی نیست بلکه بر اساس نیاز کودک فعالیت های مورد نظر در تعامل با  کودک انجام می شود.

به گفته وی مربیان کانون توانمندی های بسیاری دارند و بیش از هزار قرارگاه در حوزه کودک و نوجوان در کشور است و بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نماد تفکر جمهوری اسلامی ایران است

فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نماد تفکر جمهوری اسلامی ایران است