مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 14:402023-12-22سياسي

امام جمعه بروجرد: تورم و گرانی رفع شود


کارها و اقدامات رییس جمهور برای ملت ایران ارزشمند است ولی انتظار داریم تورم و گرانی نیز به دست رییس جمهور رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، حجت اله سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بروجرد گفت: جبهه مقاومت با تقسیم کار ضربات سهمگینی به رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

وی اظهار داشت: رزمندگان غزه شجاعانه در حال نبرد با صهیونیست ها هستند و تاکنون 720 خودروی زرهی پیشرفته آنان را هدف قرار داده اند و صهیونیست ها جز کودک کشی کاری نکرده اند، آنان در مقابل رزمندگان غزه زمین گیر شده اند.

امام جمعه بروجرد گفت: رزمندگان حزب اله لبنان نیز چندین شهر و شهرک های رژیم صهیونیستی را زیر موشک باران خود دارند و جهنمی برای آنان درست کرده اند.

حسینی افزود: رزمندگان جبهه مقاومت عراق نیز حمله به پایگاه های آمریکا را در منطقه را انجام داده و رزمندگان جبهه مقاومت یمن هدف قرار دادن کشتی های حامل سلاح و تجهیزات و دیگر اقلام برای اسراییل را انجام می دهند.

وی اظهار داشت: آمریکا و اسراییل در منطقه شکست خورده و این روزها به دنبال ائتلاف نظامی بر علیه یمن هستند، آنان توان مقابله مستقیم با رزمندگان یمن را ندارند و به دنبال ائتلاف هستند، رزمندگان مقاومت یمن اعلام کردند که آماده جنگ با آمریکا هستند و آنان از این موضوع هراسان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بروجرد: تورم و گرانی رفع شود

امام جمعه بروجرد: تورم و گرانی رفع شود