مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 23:152024-01-04سياسي

شهید سلیمانی با شهادتش روح تازه ای به انقلاب دمید


دشمنان و قاتلین شهید سلیمانی تصورشان این بود که با شهادت حاج قاسم کمر انقلاب ما را می شکنند اما نمی دانستند که شهادت ایشان روح تازه ای به انقلاب بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خفر، چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تنها شهید مدافع حرم شهرستان خفر، عبدالکریم پرهیزگار در سالن اجتماعات شهیدان بارورز با حضور جانشین سپاه فجر فارس سرهنگ پاسدار هاشم جمالی و داوود دهقانی(جوان ترین استاد راوی کشور) برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، حاج قاسم سلیمانی و شهدای کرمان اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی همه عمر و وقت و هدفش را صرف خدمت به مردم کرد و به گفته حضرت آقا، حاج قاسم مزد تلاش ها و مجاهدت هایش را از خداوند متعال گرفت.

وی در ادامه ضمن اشاره به رشادت های شهید سلیمانی در جبهه های مقاومت و جبهه های حق علیه باطل افزود: حاج قاسم برای دوستان خود امید آفرین و برای دشمنان خوف آفرین بود.

جمالی خاطر نشان کرد: دشمنان و قاتلین شهید سلیمانی تصورشان این بود که با شهادت حاج قاسم کمر انقلاب ما را می شکنند اما نمی دانستند که شهادت ایشان روح تازه ای به انقلاب بخشید و مردم با تشییع جنازه 25 میلیونی بار دیگر با آرمان های انقلاب و امام بیعت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی با شهادتش روح تازه ای به انقلاب دمید

شهید سلیمانی با شهادتش روح تازه ای به انقلاب دمید