مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 16:202024-01-12سياسي

نماینده اسبق مردم یزد در مجلس درگذشت


حجت الاسلام و المسلمین محصل همدانی در دوره چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم از حوزه انتخابیه تفت به مجلس راه یافت و به ادامه خدمت به مردم پرداخت.

- حجت الاسلام و المسلمین محصل همدانی از نمایندگان اسبق مردم استان یزد در دوره های چهارم، پنجم و هفتم مجلس شورای اسلامی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس ، مرحوم سید محمد تقی محصل همدانی سال 1314 در محله خلف باغ شهر یزد در خانواده ای روحانی به دنیا آمد.

وی همچنین خواهرزاده مرحوم حجت الاسلام علی محمد وزیری از روحانیون خوشنام و نیک یزد بود و در نوجوانی محضر عالم عارف آیت الله شیخ غلامرضا فقیه خراسانی را درک کرد.

حجت الاسلام محصل همدانی در حوزه علمیه یزد و سپس در حوزه علمیه نجف اشرف به تحصیل علوم دینی پرداخت و محضر عالمانی همچون شهید آیت الله مدنی، آیت الله مظفر و آیت الله حاج سیدعباس خاتم یزدی را درک کرد و سپس در حوزه علمیه قم به ادامه تحصیل در محضر علمایی همچون آیت الله العظمی مکارم شیرازی، آیت الله العظمی نوری همدانی، آیت الله سلطانی بروجردی، آیت الله شهید دکتر بهشتی، آیت الله شهید دکتر مفتح، آیت الله خزعلی و آیت الله محمدی گیلانی پرداخت.

  وی همزمان با شروع نهضت امام خمینی (ره) به جریان انقلاب پیوست و نقش مهمی در مبارزه با رژیم ستمشاهی و تحریض و تبلیغ مردم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اسبق مردم یزد در مجلس درگذشت

نماینده اسبق مردم یزد در مجلس درگذشت