مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:052023-12-23بين الملل

یک کتاب معمایی پرفروش شد


فهرست پرفروش ترین کتاب های بریتانیا در سال 2023 درحالی منتشر شد که یک کتاب معمایی در صدر جدول پرفروش ترین کتاب های کریسمس قرار گرفت.

- فهرست پرفروش ترین کتاب های بریتانیا در سال 2023 درحالی منتشر شد که یک کتاب معمایی در صدر جدول پرفروش ترین کتاب های کریسمس قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، کتاب معمایی جنایی مِردِل نوشته جی تی کاربِر نویسنده آمریکایی با عبور از آخرین شیطانی که می میرد نوشته ریچارد عثمان و کتاب رکوردهای جهانی گینس به صدر فهرست پرفروش ترین کتاب های کریسمس امسال در بریتانیا راه یافت.

مردل کتابی است که بر اساس وبسایت معماهای روزانه ای که کاربر در سال 2021 ایجاد کرد، منتشر شده و مخاطب آن در طول 100 چالشی که در کتاب نوشته شده است باید با از کدها و نقشه ها برای پیدا کردن قاتل استفاده کند.

از زمان انتشار این کتاب در ماه ژوئن تاکنون بیش از 200,000 نسخه از آن به فروش رسیده است.

حدود یک سوم از این نسخه ها در یک ماه اخیر فروخته شده است.

کاربر که ساکن لس آنجلس است درباره نگارش این کتاب گفت که امیدوار است که این کتاب کوچک مردم را در طول تعطیلات دور هم جمع کند و لحظات لذت بخشی را برای آن ها خلق کند.

کتاب رکوردهای جهانی گینس 2024 درحالی امسال در رتبه دوم پرفروش ها قرار گرفته است، که سال گذشته جایگاه نخست پرفروش ترین های کریس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کتاب معمایی پرفروش شد

یک کتاب معمایی پرفروش شد