مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:002024-01-08سياسي

حوزه انتخابیه رزن و درگزین برای نخستین بار بیشترین کاندیدا را دارد


امسال برای نخستین بار حوزه انتخابیه رزن و درگزین بالاترین تعداد کاندیدا را برای رقابت دارد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان رزن گفت: امسال برای نخستین بار حوزه انتخابیه رزن و درگزین بالاترین تعداد کاندیدا را برای رقابت دارد.

علی اصغر غفاری آثار دوشنبه 18 دی در جمع مبلغان شهرستان رزن، اظهار کرد: در 44 سال گذشته همواره تمام دوره های انتخابات کشور از اهمیت ویژه ای برخودار بوده است اما این انتخابات نسبت به دوره های گذشته اهمیت ویژه تری دارد.

وی افزود: دشمن تمام هم و غم خود را بر این بنا کرده که سطح مشارکت مردم در انتخابات این دوره را با دسیسه های مختلف پایین آورد که وظیفه داریم با جهاد تبیین و نیز تشریح خدمات نظام و دولت با امیدآفرینی در جامعه مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب و تشویق کنیم ضمن اینکه روحانیون و مبلغان در این امر از رسالت و وظیفه خطیری برخوردار هستند.

غفاری آثار با بیان اینکه در دولت سیزدهم خدمات ارزنده ای در شهرستان رزن انجام شده که باید این خدمات شاخص را برای مردم تبیین کرد، گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان همدان اعتباری افزون بر 900 میلیارد تومان به شهرستان رزن اختصاص پیدا کرد که در این رابطه شهرستان رزن بالاترین اعتبار را براساس شاخص خود از این سفر به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه انتخابیه رزن و درگزین برای نخستین بار بیشترین کاندیدا را دارد

حوزه انتخابیه رزن و درگزین برای نخستین بار بیشترین کاندیدا را دارد