مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:152024-01-06سياسي

لزوم بازنگری در خطوط مترو تهران


رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مطالعات حمل و نقلی برای احداث ایستگاه مترو در مناطق گفت: می دانیم که دسترسی منطقه به مترو بسیار کم است؛ - اما قرار نیست مترو محله به محله بچرخد؛ بلکه در کریدور پر جمعیت احداث می شود البته با این وجود قرار بر این شده است تا بازنگری  جدی در خطوط مترو انجام شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس،  امروز سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران از پروژه های عمرانی و حمل ونقل منطقه 21 تهران بازدید کرد و در این بازدید میدانی که حدود 5 ساعت به طول انجامید آخرین وضعیت پروژه های منطقه 21 تهران و برنامه های پیش روی این منطقه تشریح شد.

  در ابتدای این برنامه بازدید از زیر گذر فتح باغستان انجام شد و در جریان این بازدید محمدرضا پوریافر شهردار منطقه 21 تهران گفت: احداث این زیرگذر از سال 98 آغاز شده بود و برنامه اولیه ما این است که در بهمن ماه این زیر گذر به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: پیاده راه های اطراف تونل، سقف و نور باقی مانده است و فاز دوم این پروژه نیز دسترسی هم سطح است که پس از افتتاح این پروژه انجام خواهد شد.

  در ادامه سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به احداث این زیرگذر گفت: دوری کردن از پروژه های خودرومح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازنگری در خطوط مترو تهران

لزوم بازنگری در خطوط مترو تهران